lørdag den 8. september 2012

arabian vibe









Så er der liv! I'm back! Er landet i Dubai, flyttet ind i vores 89 kvm. store lejlighed i Marinaen og nyder metropol-viben og varmen i fulde drag! I morgen skal jeg til jobsamtale og jeg sidder netop nu og er ved at beslutte hvad jeg skal tage på. Har købt et par kjoler hernede som er potientielle kandidater. Jeg skal nok vise jer dem senere.

Anyway- købte Harpaer's Bazaar Arabia i dag, dels for hyggens skyld men også for at danne mig et billede af den arabiske modesene (som jeg jo forhåbentlig, hvis jeg da ellers får jobbet i morgen, skal være en del af) og der i var denne fantastisk smukke editorial med skuespillerinden Zoë Saldana. Næsten alle outfits fra serien er fra Dolce & Gabbana og jeg synes det er én af de smukkeste editorials jeg har set i meget lang tid og måtte derfor dele den med jer!

I have finally arrived in Dubai and I'm finally settled in the nice apartment in the Marina. Right now I'm preparing for my job interview tomorrow and trying to study the Arabian fashion scene. Today I came across this stunning editorial from Harper's Bazaar Arabia and I just had to share it with you. Almost all of the looks are from Dolce & Gabbana and I must say, Zoë Saldana looks amazing in them!!